martes, 5 de abril de 2016

Txokoetan eta proiektuetan lan egitearen ezberdintasunak eta antzekotasunak


Gaurko jarduera honetan proiektuetan oinarritutako metodologiaren eta txokoetan oinarritutako metodologiaren arteko antzekotasunak eta ezberdintasunak topatzeko aukera izango duzue. 






Proiektuetan oinarritutako metodologia
Txokoetan oinarritutako metodologia
Maisu/ maistraren eginkizuna
Haurren interesak ezagutu, gidatu eta bideratu.
Lagundu, esku- hartu behar denean soilik eta behatu.
Ikasleen papera
Parte hartzailea, sortzailea, aktiboa…
Aktiboa, librea, hau da, bere interesen arabera joango da lekuz aldatzen.
Espazioa
Beharren araberakoa izango da.
Gela berdin batean hainbat txoko edo gela bakoitza txoko bat.
Denbora
Programatua eta malgua.
Programatua izan daiteke, baina normalean malgutasunez jarduten dute.
Materiala
Proiektuaren araberako materiala.
Txokoari dagokion materiala.
Ikasleen taldekatzeak
Proiektuaren araberakoa.
Normalean talde txikiak.
Jarduerak
Haurren interesak kontuan hartzen dituzten jarduerak.
Landu nahi den arloari buruzko jarduerak nahiz jarduera libreak, haurrek sortutakoak.

No hay comentarios:

Publicar un comentario