Gaurko jarduera honetan proiektuetan oinarritutako metodologiaren eta txokoetan oinarritutako metodologiaren arteko antzekotasunak eta ezberdintasunak topatzeko aukera izango duzue.
Proiektuetan oinarritutako
metodologia
|
Txokoetan oinarritutako
metodologia
|
|
Maisu/ maistraren
eginkizuna
|
Haurren interesak ezagutu,
gidatu eta bideratu.
|
Lagundu, esku- hartu
behar denean soilik eta behatu.
|
Ikasleen papera
|
Parte hartzailea,
sortzailea, aktiboa…
|
Aktiboa, librea, hau da,
bere interesen arabera joango da lekuz aldatzen.
|
Espazioa
|
Beharren araberakoa izango
da.
|
Gela berdin batean hainbat
txoko edo gela bakoitza txoko bat.
|
Denbora
|
Programatua eta malgua.
|
Programatua izan daiteke,
baina normalean malgutasunez jarduten dute.
|
Materiala
|
Proiektuaren araberako
materiala.
|
Txokoari dagokion
materiala.
|
Ikasleen taldekatzeak
|
Proiektuaren araberakoa.
|
Normalean talde txikiak.
|
Jarduerak
|
Haurren interesak kontuan
hartzen dituzten jarduerak.
|
Landu nahi den arloari
buruzko jarduerak nahiz jarduera libreak, haurrek sortutakoak.
|
No hay comentarios:
Publicar un comentario